kau dipaksa aku terpaksa


- Hati siapakah mampu menahan rasa terkilan Setelah percintaan dihujani halangan Sia-sialah aku berkorban selama ini Andai dirimu tak mampu aku miliki Pernah jua ku terluka dihiris belati tajam Walaupun rasa pedih masih mampu ku menahan Tapi kini aku luka erti luka perasaan. E aku pun terpaksa lupakan dirimu Am E walau ku tersiksa.


Karena Dirimu Adalah Tentang Kenangan Yg Sempat Ku Jalani Bersamamu Dahulu Sampai Kau Memutuskan Untuk Pergi Dan Tak Lagi Kembali

Stream Kau Dipaksa Aku Terpaksa by ecah_95 on desktop and mobile.

. Am apakah suratan dalam percintaan G hanya aku yang salah. Kau Dipaksa Aku Terpaksa Lyrics Hati siapakah mampu menahan rasa terkilan0031 Setelah percintaan dihujani halangan0038 Sia-sialah aku berkorban selama ini0047 Andai dirimu tak mampu aku miliki0102 Pernah jua ku terluka dihiris belati tajam0113 Walaupun rasa pedih. Kau Dipaksa Aku Terpaksa Hati siapakah mampu menahan rasa terkilan Setelah percintaan dihujani halangan Sia-sialah aku berkorban selama ini Andai dirimu tak mampu aku miliki Pernah jua ku terluka dihiris belati tajam Walaupun rasa pedih masih mampu ku menahan Tapi kini aku luka erti luka perasaan Walaupun tak berdarah bisa buat aku gundah Kutahu cintamu amat.

Am engkau yang dipaksa lupakan diriku G hanya karena harta. Baggio Damasutra Azan Scan Similar Songs. Listen to Kau Dipaksa Aku Terpaksa on the Malay music album 24 Lagu Hit Kenangan Abadi.

Kau Dipaksa Aku Terpaksa Artist. Genre Slow Rock Comment by Aliezah Ferro. Get up to 3 months free.

Aku masih punya perasaan. Hati siapakah mampu menahan rasa terkilan. Kau Dipaksa Aku Terpaksa.

The Best of Me Baggio Azan. Dm E Am sayang. SCAN - Kau Dipaksa Aku Terpaksa LIRIK Featured In.

LayannnnnSUBSCRIBE Channel BraderRockers untuk mendengar lagu-lagu klasik slow rock yang sentiasa berirama di dalam ingatanhtt. Play over 265 million tracks for free on SoundCloud. Kau Dipaksa Aku Terpaksa.

Kau Dipaksa Aku Terpaksa. Lirik lagu kau dipaksa aku terpaksa by ScanHati siapakah mampu menahan rasa terkilanSetelah percintaan dihujani halanganSia-sialah aku berkorban selama iniAn. Kau dipaksa aku terpaksa Lyrics.

Malaysia branch Released on. Sia-sialah aku berkorban selama ini. Dm G C sayang.

Various Artists Open KKBOX. Listen to Kau Dipaksa Aku Terpaksa on the Malay music album Persona Cinta by Scan only on JioSaavn. Sign-in or Try it free for 3 months.

Provided to YouTube by Universal Music Group Kau Dipaksa Aku Terpaksa Scan The Best Of Scan 2009 Universal Music Ltd. Listen to Kau Dipaksa Aku Terpaksa MP3 Song by Scan from the Malay movie Memori Hit - 3 Kumpulan Pop Rock Terhebat - Slam Stings Scan free online on Gaana. Download Kau Dipaksa Aku Terpaksa song and listen Kau Dipaksa Aku Terpaksa MP3 song offline.

Setelah percintaan dihujani halangan. These cookies are necessary for the service to function and cannot be switched off in our systems. SCAN - KAU DIPAKSA AKU TERPAKSA KARAOKE LIRIK VIDEO HD NO VOCAL MINUS ONE lagu kumpulan scan karaoke kau dipaksa aku terpaksa lirik vdeo hd.

SoundCloud Kau Dipaksa Aku Terpaksa by ecah_95 published on 2013-11-18T154408Z. Connect with Apple Music. Scan - Kau Dipaksa Aku Terpaksa Karaoke Tanpa Vokal Minus One Lirik Video HDPenyanyi.

Play online or download to listen offline free - in HD audio only on JioSaavn. Scan Dm Gm Hati siapakah mampu menahan rasa terkilan A Dm A Setelah percintaan dihujani halangan Dm Gm Sia-sialah aku berkorban selama ini A Dm A Andai dirimu tak mampu aku miliki Dm Gm Pernah jua ku terluka dihiris belati tajam A Dm A Walaupun rasa pedih masih mampu ku menahan Dm Gm Tapi kini aku luka erti luka. Play online or download to listen offline free - in HD audio only on JioSaavn.

Lagenda Hit Rock Cinta by Scan only on JioSaavn. E sehingga diriku Am tertinggal jauh sendirian. They are usually only set in response to actions made by you which amount to a request for services such as setting your privacy preferences logging in or filling in forms.

Andai dirimu tak mampu aku miliki.


Setidaknya Sampai Kau Bangun Esok Pagi


Pin Page


Pin Page


Scan Kau Dipaksa Aku Terpaksa Lirik


Cinta 3 Segi Kristal


Pin Page


Pin By Ira On Agama Kata Kata Indah Kata Kata Kutipan Bijak


Lemon T Kekasihku Diambil Orang Lirik


Setelah Tidak Denganmu Kimlaras Kata Kata Indah Kutipan Buku Kata Kata Motivasi


Kau Dipaksa Aku Terpaksa Youtube Universal Music Universal Music Group Youtube


Pin On A Ramadhan


Olan Kenangan Semalam


Yang Kalut Difikiran


Karena Keputusan Tetap Ada Di Tanganmu Bukannya Aku Enggan Untuk Menahanmu Aku Hanya Tak Mau Kau Ikut Merasakan Duka Ini Duka Kehilanganmu Pengikut


Gugurnya Bunga Cinta Youtube Graphic Card Piring Hitam Universal Music Group


Anak Perempuan Kutipan Kepercayaan Motivasi Kutipan Pelajaran Hidup


Lagu Slow Rock Legend Terhebat Slow Rock Malaysia Lama Youtube Lagu


Kumpulan Lagu Pop Indonesia Terpopuler 2021 The Creator


Pin By Rummanisa Djamil Basyarhil On Random Quotes Kutipan Buku Kata Kata Motivasi Kata Kata Indah

Related : kau dipaksa aku terpaksa.